zaterdag 11 juli 2015

Outfit

Hoppa, nog even een outfitje posten! Met een nieuw favoriet jurkje dat ik een tijdje geleden in Antwerpen kocht. Ik vind het printje zo leuk en ik hou van blauw. Morgen is het al zo ver! ZUID-AFRIKA. Aaah, het gaat zo gaaf worden. Afgelopen week heb ik lekker kunnen genieten van mijn eerste weekje vakantie. Proberen om 's morgens zo lang mogelijk in bed te blijven liggen en daarna een beetje lanterfanten. Ik heb wel lekker gesport, maar verder was ik behoorlijk lui. En we keken thuis veel films! Onder andere Body of Lies, Remember Me, Safe Haven en Run All Night. Mijn koffer is al grotendeels ingepakt, maar de laatste dingen moet ik nog doen. Ik vergeet nogal vaak iets, maar ik hoop dat me dat nu niet zal gebeuren. Morgen vliegen we rond 11 uur en zo lang zal de vlucht ook duren. Ik heb alvast uitgezocht welke films ik wil kijken in het vliegtuig en ik heb wat leuke boeken en tijdschriften om te lezen.

Er komen nog een paar posts online, o.a. een summer playlist, maar verder zal ik niet gaan bloggen als ik in het buitenland zit. Wat ik wel ga proberen is af en toe mijn Instagram bijhouden én mijn Snapchat. Dus als je iets van mijn reis wil meekrijgen, dan kun je me volgen op Snapchat @denisekoopmans.

Jurkje, H&M / schoenen - Primark / oorbellen - eBay

15 opmerkingen:

  1. De kleur van het jurkje is prachtig! Staat je heel mooi, Denise! En wat gaaf, Zuid-Afrika! Geniet ervan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier tijdens je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig jurkje zeg! En heel veel plezier in Zuid-Afrika!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi jurkje! Veel plezier in Zuid-Afrika!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jurkje! Super gaaf zeg, Zuid-Afrika! Alvast een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van <3 Safe Haven heb ik al een paar keer gezien, echt een mooie film wauw..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, simpele outfit, niet te veel accesoires, maar het past gewoon helemaal! En veel plezier in Zuid-Afrika natuurlijk! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! :) Alvast een vakantie en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier in Zuid Afrika, geniet er van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer onwijs prachtig! Die schoenen vind ik vooral ontzettend leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi! Veel plezier in Zuid-Afrika :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk jurkje! En wat heb jij mooi haar zeg (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie hakken! En heel veel plezier in Afrika!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet er geweldig uit in dat jurkje!! :)

    En die hakken.. perfect! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie outfit! Veel plezier in Afrika!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.