vrijdag 3 juli 2015

mijn 5 zomerse outfits van afgelopen week

Hè, hè. Pas in de laatste week van het schooljaar kon ik eindelijk in t-shirtjes, tops en blote benen naar school. Maandag was het al best warm en vergiste ik me nogal met mijn spijkerbroek en blouse, dus daar kwam daarna verandering in. Elke ochtend een foto van mijn outfit, dat zal wel even stoppen in de vakantie, haha. 5 zomerse outfits, welke is jouw favoriet? Ps: Het witte jurkje heb ik al meer dan 8 jaar en nog steeds vind ik hem leuk..!


Blouse - Bershka / jeans - H&M / armband - vintage / oorbelletjes - Action


Top - Bershka / maxi-rok - Primark / oorbellen - eBay


Jurkje - H&M / statement ketting - eBay


Top - Forever 21 / skater skirt - H&M


Jurkje - H&M / armband - Kaatje

10 opmerkingen:

  1. Ik vind die vlecht zo leuk staan bij je! De 4e outfit vind ik het leukste :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfits! En dat witte jurkje is inderdaad nog steeds supermooi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfits! Ik vind de derde outfit het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfits! Vooral dat rode jurkje vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal leuke outfits! Mijn favorieten zijn 2 en 5! Nu heb ik ook zin in rokjes en jurkjes. Ik moet er echt nog wat inslaan, heb eigenlijk vooral broekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Like the second outfit :)
    BLOG M&M FASHION BITES : M&M FASHION BITES
    Maria V.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat roze rokje met die top van de Bershka! Die staat je zó leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je gele blouse echt heel erg leuk! De kleur staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.