zaterdag 9 mei 2015

Outfit

Het is zaterdag, dus (meestal) weer tijd voor een outfitje! Voor de verandering heb ik de foto's eens niet op de dag zelf gemaakt, maar al een paar dagen geleden. Dat is zo'n voordeeltje van vakantie. In mijn outfit draag ik mijn nieuwe top van de Primark. Ik vind 'm zo leuk! Aan de achterkant heeft ie ook leuke bandjes. Het witte jasje heb ik al een tijdje, maar die had ik geloof ik nog niet laten zien in een outfit. Vanmiddag komen mijn oma en tante en gaan we barbecueën. Geen zorgen, we gaan niet buiten zitten om onszelf te laten wegblazen. Pap's draait de sateetjes en die eten we lekker binnen op. Vanavond ga ik nog met Giedo en Daphne chill een filmpje kijken. En dat waren dan mijn spannende plannen van vandaag. Wat doen jullie vandaag?

Top, ringen - Primark / jasje - Pimkie / schoenen, shorts - H&M / kettinkje - eBay / blauwe ring - vintage

Felix Jaehn & Jasmine Thompson - Ain't Nobody (Loves Me Better) (The Rooftop Boys Remix) (luister)

16 opmerkingen:

  1. Een hele mooie outfit! Het past allemaal zo goed bij elkaar! Ik vind de print van je top erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige plannen heb je! Ik ga mezelf vandaag weer opsluiten om te leren voor het examen, haha. Leuke outfit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk zeg, een barbecue. Ik vind je outfit erg leuk, die top had ik ook gezien bij de Primark. Ik vind je laarsjes echt heel erg leuk, en je ringen zijn ook heel mooi. Ik heb nog weinig plannen voor vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je top is inderdaad erg leuk! Ik ga zo ook nog even leren voor mijn examen en ik heb straks een wedstrijd. Fijn weekend Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haren echt mooi! En wat een leuke outfit draag je! Ik vind de kleur van je nagellak ook heel mooi. Fijn weekend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh leuke outfit! Die top is zo mooi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit ! En die kettingen zijn echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. elke keer als ik jou haar zie heb ik spijt van me bob. Ik vind je haar echt zo mooi namelijk!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Dat is wel heel lief. Maar ik vind jouw bob je juist ontzettend mooi staan :)!

      Verwijderen
  9. Wat een leuk shirtje, en heel schattig met die kettinkjes erbij! Veel plezier met bbq'en. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dat blauw! Leuk jasje ook, heb zelf ook zoiets haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind die nagellakkleur zo mooi! En de rest van de outfit natuurlijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Denise! Mooie look! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk topje! Het printje is zo leuk :D

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.