vrijdag 20 februari 2015

Outfit

Ja, eindelijk weer een outfitje :)! Meestal maak ik ze op zaterdag zelf, maar nu had ik een keer tijd om het doordeweeks te doen. Vanaf donderdag heb ik namelijk al vakantie, lekker! Het waaide wel enorm en na een tijdje kreeg ik het ijskoud, maar goed, ik houd maar in mijn achterhoofd dat de lente eraan komt..! Het rokje op de outfitfoto's is mijn meest recente aankoop. Ik kocht het een tijdje geleden in Utrecht bij de Zara. Okergeel vind ik een superleuke kleur, maar het is best lastig te combineren. En het rokje heeft ook al een printje, dus heb ik de rest wat rustiger gehouden. Zoals je misschien weet, ga ik vandaag op vakantie. Om half 2 vliegen we naar Madrid. Ik heb ontzettend veel zin in deze week! Ik post deze week denk ik niets op mijn blog, ik ben niet zo goed in vooruit plannen. Maar als ik terug ben kun je veel mooie foto's verwachten. Als je toch wat wil zien van mijn week, dan kun je me volgen op snapchat: softruches. Vind ik hartstikke leuk! Ik wens jullie een fijn weekend, óf een fijne vakantie, natuurlijk. Kus!

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rok! Hele vrolijke en leuke outfit, veel plezier in Madrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit! :)

    - Diana (viralvogue.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo dol op jouw stijl! Je nieuwe rokje is echt geweldig en ik vind dat je het ontzettend mooi hebt gecombineerd met die rode trui (en je rode lippen)! En wat heerlijk dat je vandaag naar Madrid vliegt, heel veel plezier daar en geniet ervan. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren, staat je moooi!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Dat rokje is heel erg leuk, inderdaad een lastige kleur maar je hebt hem leuk gecombineerd. Heel veel plezier in Madrid! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs schattige combinatie van rokje/trui! Oh en heel veel plezier in Madrid natuurlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit! Veel plezier in Madrid :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfit, wat een ontzettend leuk rokje is dit. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke combinatie, ik krijg spontaan zin in de zomer door al die vrolijke kleurtjes :) Veel plezier in Madrid, ik ben jaloers op je haha!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het rokje heel leuk gecombineerd! Veel plezier op vakantie!!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige outfit! Je trui is mooi :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke outfit! Ik heb zelf ook een aantal okergele kleding stukken en vind ze altijd moeilijk te combineren, maar zo met rood op deze manier vind ik wel een heel leuk idee. Waar is de trui van?

    Ik had het al gezegd, maar bij deze nogmaals: veel plezier in Madrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi rokje heb je aan!
    Waar is die van, als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg leuke outfit. en je foto's zijn zoals altijd weer prachtig!
    heel veel plezier in madrid
    X diana

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.