zondag 1 februari 2015

# 060 - Instagram - week 5

Goedemiddag! Zo, even bijkomen. Wat heb ik deze week allemaal gedaan? Mijn werkweek was goed, ik heb veel gewerkt aan de rapporten van de kinderen. Op woensdagmiddag had ik een training van Focus. In deze training hebben we geleerd hoe we Cito-toetsen kunnen analyseren, wat je hiermee voor een kind kunt betekenen en hoe dit kan worden gebruikt om te reflecteren op je eigen handelen. Ik vond het interessant en heb echt wat nieuws geleerd, dus daar was ik blij mee. Op vrijdagavond kwam ik van de sportschool terug als een levende sneeuwpop. Het sneeuwde ineens zo veel! Daarom besloten mijn broer en zus buiten een iglo te bouwen, haha. Ik wachtte tot de volgende ochtend om mijn outfitfoto's in de sneeuw te maken. Verder heb ik wéér iets gebakken! Ik bakte banaan/bosbes-muffins en ze waren ook nog eens supergoed gelukt. Estelle bakte een quiche met spinazie, zalm en mais. Toen we toch lekker bezig waren, besloten we om ook het avondeten te maken. We maakten pasta met kip, courgette, ui, knoflook en kookroom. En ook dat was heerlijk. 's Avonds ging ik onverwachts met mijn broer en zijn vrienden naar Brothers Festival Dome in Bunnik. We hebben letterlijk een úúr in de rij gestaan. Maar de muziek was wel erg goed. Dj's die er draaiden waren o.a. Vato Gonzalez en Jay Hardway. Ik ben niet vies van een beetje dirty dutch ;). Om 5:44 lag ik in bed, dus ik ben nu behoorlijk moe. Maar het was een fijne avond!


Photoshoot, maart 2013. ✗ Aardbei/bosbes-smoothie ✗ Bezig met een baksel..


Snowflakes. ✗ OOTD op dinsdag. ✗ Mei, 2013.


Knaagdier. ✗ OOTD op woensdag. ✗ Desenzano, juli 2013.


OOTD op donderdag. ✗ I need spring. ✗ Bananenbrood.


- ✗ Salade/frietjes vrijdag. ✗ Levende sneeuwpop.


Servais en Estelle zijn bezig met .. ✗ .. een iglo! ✗ OOTD.


- ✗ Ik bakte banaan/bosbes-muffins. ✗ Details.


Happy saturdaynight! ✗

3 opmerkingen:

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.