zaterdag 10 januari 2015

10 januari

En dat was dan werkweek nummer één van dit jaar! En het was weer een fijne week. Lekker om weer nuttig bezig te zijn en met de kinderen te werken. Ik heb ook vier avonden gesport en dat was ook erg fijn. Op dinsdag probeerde ik iets nieuws, namelijk 'indoor'. Het waren allemaal circuitonderdelen die best pittig waren, zoals op een hoog houten blok springen, buikspieroefeningen, deadlifts, boksen, squats, enzovoort. Ik had er daarna nog dagen spierpijn van. Ik denk dat ik er volgende week weer aan mee ga doen. Verder niets bijzonders deze week, wat heb ik toch een standaard leventje, haha. Vandaag ben ik maar niet naar buiten gegaan om de wind proberen te trotseren. Ik zie het al gebeuren dat m'n statief met camera en al omwappert, dus dat laat ik maar even. Ik ga uit vanavond en dat is dan al het spannends in mijn weekend. In deze post wat random foto's van de afgelopen tijd die ik nog niet eerder had laten zien. Kus!






Alex Schulz - Finding Love (luister)

12 opmerkingen:

  1. Goed dat je zoveel hebt gesport zeg! Ik vind drie keer per week al veel, pfoe! Is 'indoor' een training bij je sportschool? Klinkt inderdaad erg zwaar. Maar spierpijn voelt soms ook wel goed vind ik haha, dan weet je in ieder geval dat je goed hebt getraind :P

    Veel plezier vanavond met uitgaan!


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is een soort bootcamp training, maar die spierpijn was inderdaad best fijn, haha :P.

      Verwijderen
  2. Haha, die gedachte van die camera had ik ook al ja ;) Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg van jouw verhalen altijd zo'n zin om te sporten! Helaas stormt het hier ook nu en ben ik vanochtend al helemaal verregend op de fiets, dus ik blijf even binnen vandaag. :)
    Prachtige foto's heb je weer gemaakt, vooral die van de macarons, mmm! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Die macarons zien er erg lekker uit. Ik sport niet veel maar afgelopen woensdag bij mijn dans training moesten we buikspieroefeningen doen, gewichtjes heffen en touwtje springen haha. Ik had er gelukkig niet veel spierpijn van gekregen maar het doet me wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je zoveel hebt gesport. Na jouw verhalen krijg ik altijd zin om te sporten (alleen komt het er nooit van)! Die macarons zien er trouwens ook erg lekker uit.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, die macarons, heerlijk!<3 Gisteren bij gym ook een best zwaar circuit gehad haha, dat voel je best wel.. ;)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie foto's! Ik sport zelf twee keer in de week en dat vind ik al genoeg, haha. Ik heb ook weleens deadlifts moeten doen, die waren echt hel, haha. Ik heb gisteren nieuwe oefeningen gekregen en die waren ook vrij pittig, pff... spierpijn in je hamstrings hebben is niet fijn :(
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier vanavond! En knap dat je zo vaak in de week sport!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's, oooh die macarons! ♥ 4 avonden sporten in de week, oeff. Nou ja, ik zou eigenlijk ook wel eens naar de sportschool willen maar ik ben er nog te jong voor. Ik loop wel hard, maar ik heb de motivatie en tijd niet echt om meer dan 1 of 2 keer per week te gaan. Fijn weekend nog! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker rustig weekje om in te komen :) Geniet van je weekend!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt wat maak jij mooie foto's! vooral met die macarons vind ik zo mooi. echt van die pinterest/tumblr plaatjes.

    en die indoor training klinkt goed zeg! snap dat je spierpijn hebt erna haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.