zaterdag 4 oktober 2014

Outfit

Morning! Wat begint deze dag stralend :). Het perfecte weer om outfitfoto's te maken, heerlijk. Ik geniet er nog maar even van, want over een maandje sta ik vast weer te bibberen met mijn afstandbediening en statief, haha. In mijn outfit draag ik mijn nieuwe rokje van de Primark. Ik vind hem ontzettend leuk! De kleur is prachtig en hij heeft nèt een ander stofje dan mijn andere skaterskirts. Deze zal ik nog vaak gaan dragen! De cropped top is ook een favoriet. Sowieso houdt ik erg van deze combinatie. En oh ja, ik draag ook mijn nieuwe haarbandje! Meestal vind ik het niet zo lekker zitten en haal ik 'm snel uit mijn haar, maar ik vind het wel heel leuk staan af en toe. Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag, geniet ervan! Liefs.



Chris Brown & Usher & Rick Ross - New Flame (Dave Aude Remix) (luister)

26 opmerkingen:

  1. Die skaterskirt is super leuk! Leuk gecombineerd ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt altijd van die mooie fairytale foto's! Mooie kleur rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw: prachtige foto's van jou! Hele leuke outfit ook. Precies mijn stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's weer! Die kleur rok is echt zo mooi! Staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, de kleur van je rokje is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat rokje! En dan vooral met die lipstick, super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit! Dat haarbandje staat je superleuk :-)

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supertoffe outfit! Staat je echt super<3 Dat haarbandje maakt het extra cute :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denise! Staat jou echt heel goed!!! Groet Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit! :) Het was inderdaad heerlijk weer vandaag. Je haarbandje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh hele vrolijke outfit! De croptop heb ik ook ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie outfit, ik vind je rok erg leuk zeker in deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit staat je zo mooi! Hele mooie combinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zie je er weer prachtig uit! Ontzettend leuke combinatie. En ohhh, ik ben fan van je lipstick, wat staat die kleur je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi
    wat een super gave outfit.
    het staat je heel leuk.
    is een panty niet te koud voor in de winter.
    mvg manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.