zondag 14 september 2014

# 040 - Instagram - week 37

Morning! Ik zal maar weer eens vertellen wat ik afgelopen week allemaal heb gedaan. Mijn lesweek was iets anders dan normaal. Op maandag hadden we namelijk een studiedag en op vrijdag hadden we een schoolreisje. We zijn met groep 3 t/m 7 naar Slagharen geweest. Het was echt perfect weer en ik heb een heerlijke dag gehad met de kinderen. Enorm gezellig! Ook was er feestweek in de sportschool. Op maandag deed ik met mijn vrienden een mix van verschillende sporten die één uur en drie kwartier duurde. En op dinsdag nam ik mijn zusje mee naar dansen. Op donderdagavond gingen Daphne en ik bij Giedo eten. Het was weer héérlijk. We hebben gezellig gekletst en daarna Expeditie Robinson gekeken. Gisteren was het zaterdag en had Huy weer een supertof ideetje. We zijn naar Den Haag geweest om een beetje te winkelen. En jaaa, ik vond eindelijk mijn gele trui en ook een bordeauxrode jeans met hoge taille. I like! Daarna zijn we naar Scheveningen gegaan. Ik was er nog nooit geweest! We hebben in een strandtentje gezeten en daarna zijn we uit eten gegaan. We namen allebei carpaccio en als hoofdgerecht had ik kipsaté. Het ijsje vonden we een beetje teleurstellend, dus namen we nog maar een Ben en Jerry's erachteraan.. Echt een ontzettend leuke dag. Zo meteen ga ik eerst maar eens ontbijten en daarna flink sporten. Dan kan ik daarna lekker lui achterover hangen. Fijne zondag!

Volg mij @denisekoopmans.


September, 2013. ✗ Een stukje van mijn nieuwe collage op de muur. ✗ Oktober, 2010.


OOTD op maandag. ✗ Broodje carpaccio op de studiedag, yum. ✗ Sporten met mijn vriendjes en vriendinnetje.


OOTD op dinsdag. ✗ Mijn bureau. ✗ Love fluffy knits!


OOTD op woensdag. ✗ Herfstoutfit in september, 2013. ✗ Aardbei-bosbessmoothie en applepie-thee.


OOTD op donderdag. ✗ Oktober, 2013. ✗ Gevulde courgettes met tomatensaus en mihoen. Smullen!


Om over het toetje nog maar te zwijgen.. ✗ OOTD op vrijdag. ✗ Wat een weertje!


OOTD op zaterdag. ✗ Yes, m'n gele trui! ✗ Huy en ik namen de grootste stukken die we konden vinden. Met extra nootjes.


Delish! ✗

Ariana Grande - Love me harder (luister)

12 opmerkingen:

  1. Klinkt als een hele leuke week, en mooie foto's ook erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien wat je allemaal gedaan hebt. Dat eten en die smoothie zien er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaaay, je hebt je gele trui gekocht :D ik vind het vest dat op de één na onderste rij helemaal links staat zo geweldig. Zoiets wil ik ook zéker nog dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag toevallig dit berichtje en kan het niet laten te reageren. Zelf heb ik het vest ook (in twee kleuren haha), en hoewel ik ze in een boutiqueje heb gekocht, kwam ik ze laatst ook tegen op de markt! :) Heerlijk vest is het.

      Verwijderen
  4. Jij hebt echt zo'n leuke stijl hè! Echt heel leuk om te zien, jouw outfits! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaa, prachtoge foto's weer! wat heerlijk dat jullie naar Scheveningen geweest zijn, daar wil ik ook weer eens heen hihi
    Liefs Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een tijdje geleden ook naar slagharen geweest. En ik ben echt dol op Scheveningen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die gele trui is heel mooi. Echt een herfst kleur, okergeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf die collage op je muur! Ik vind je gele trui geweldig. :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.