zaterdag 21 juni 2014

Outfit

Goedemorgen! Genoeg te doen vandaag. Ik begon maar weer met outfitfoto's maken, zoals meestal 't geval. Straks moet ik hard aan de slag. Gelukkig heb ik eergisteren al wat aan de rapporten van de kinderen kunnen werken, maar vandaag wil ik dat afmaken. Gisteren had ik een studiedag en toen bleek dat er nog een klusje was te klaren. De zogeheten groepsoverzichten. Hierin schrijf je de resultaten van Citotoetsen en methodegebonden toetsen, stimulerende en belemmerende factoren voor kinderen én wat het kind nodig heeft. En dat dan voor meerdere vakken.. Veel werk, maar het lukt me vast. Verder zijn mijn oom en tante vandaag 12,5 jaar getrouwd, dus heb ik nog een feestje. En voor vanavond is het plan om uit te gaan. Wat vinden jullie van mijn outfit? Liefs.

T-shirt - Pull & Bear / rokje, armbandje met kruis - eBay / schoenen - H&M / armbandje - Primark

23 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Succes met de rapporten! Ik vind het zo leuk dat je wat schrijft over je taken van een juf, ik doe nu de pabo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en outfit! Gefeliciteerd met je tante en oom. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit, dit staat je weer geweldig! Het rokje en de top zijn zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie outfit, je haar is erg mooi zo zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit weer! Het shirtje is echt leuk, en veel plezier vanavond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit en je schoenen zijn prachtig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een gave outfit! En je haar zit echt zo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je topje echt geweldig! En je haar zit ook heel leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Maar met jouw benen staat alles leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Mooi je haar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, je ziet er prachtig uit. Je pumps en rokje zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Je foto's zijn trouwens altijd super mooi scherp overal, hoe doe je dat? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik een statief en afstandbediening! De afstandbediening gebruik ik met 2 seconden, zodat ie altijd eerst op mij scherpstelt en dan de foto wordt gemaakt!

      Verwijderen
  13. wat een prachtige outfit, hele mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je outftits zien er altijd zó mooi uit! je lijkt me echt heel aardig, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat prachtig!
    En wat heb je prachtig haar.
    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.