zondag 22 juni 2014

# 032 - Instagram - week 25

Hoi! Nog twee weekjes en 't is zomervakantie.. hihi. Afgelopen week was wel weer een vol weekje. Woensdagmiddag ging ik zo snel mogelijk van school weg. Michael kwam namelijk die middag om samen met mij naar een vakantie te kijken. We zijn de hele middag bezig geweest met zoeken en uiteindelijk kwamen we eruit. We gaan vier dagen naar Rome! Op dit moment zijn we nog wel even bezig met het boeken van een nieuw hotel, omdat het hotel waar we naartoe wilden vol zat toen Michael twee dagen later wilde boeken. Maar het gaat wel lukken! Gelukkig won Nederland ook van Australië die avond. Op vrijdag hadden we een studiedag op school. We hadden een opbrengstenvergadering en er werd gekeken naar de groei van alle groepen die ze van midden tot het einde van dit schooljaar hebben gemaakt. Op sommige vakgebieden heb ik met mijn klas de grootste groei gemaakt! Dat was natuurlijk supergaaf om te zien. Ik heb hard met de kinderen gewerkt :). Gisteren vulde ik de rapporten van de kinderen in en had ik een feest van mijn oom en tante. Het eten was enorm lekker. Ook gingen Daphne, Giedo en ik gisteren uit in Almere. Ik kreeg alleen een beetje last van m'n voetjes. Volgende keer toch maar weer gympjes, misschien. Voor vandaag niet meer echt iets op de planning! Als het zonnetje blijft schijnen, ben ik al blij.

Volg me @denisekoopmans.


M'n nieuwe agenda! Ik ben héél slecht met agenda's. Maar ik moet er echt wel aan geloven volgend schooljaar. ✗ Zondag gingen papa, mama en ik fietsen. Het was práchtig. Bij een schattig terrasje dronken we koffie en at ik ijs. ✗ Fijn.


San Marino, 2012. ✗ OOTD. ✗ Moniga del Garda, 2013.


Ik deed een tekendictee met de kinderen. ✗ Busje op woensdag. ✗ Michael kwam woensdag om een vakantietje te boeken en voetbal te kijken.


- ✗ Voor het eerst zelf rapporten invullen. ✗ Vrijdag studiedag. Een lekker broodje carpaccio!


- ✗ Awesome. ✗ OOTD.


Zusters. ✗ Yummie food.

10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's allemaal!
    Ik vind dat Awesome shirtje je zooo mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, en wat een mooie peplum top met die strepen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien wat je allemaal hebt gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ben echt stikjaloers op dat mooie haar van je, lol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke gezellige week met veel foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke fotos!! Ik vind zon week overzicht altijd wel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke sfeer foto met je agenda en de kleurencombinatie met de kaarsjes potloden etc.

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Die eerste foto van het vierde setje is superleuk ;-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Wat een mooie agenda heb je . :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.