zondag 18 mei 2014

# 027 - Instagram - week 20

Goedemorgen! Terwijl ik dit typ heb ik net mijn hardlooprondje achter de rug. Ik besloot maar gelijk vanmorgen te gaan. Want je jeetje, wat is het heerlijke om met dit weer te lopen. Fris in de schaduw, warm in de zon en heerlijk rustig. Perfect! Verder had ik weer een goede, fijne week. De week begon al goed op maandag, toen ik een klassenconsultatie had en daar enorm goede feedback op kreeg. Wat was dat gaaf! Super om te horen dat ik het goed doe. Goed onderwijs geven, daar doe je het natuurlijk voor. Ook mocht ik maandagavond op het podium staan met GRIT Strength. Daardoor was ik nog gemotiveerder en ging het nóg beter. Op donderdagavond was er een ouderavond op school die tot ongeveer 10 uur duurde, dus dat was een lange dag. Op vrijdag had ik een voortgangsgesprek met de interim-directrice op school. Dat was ook een fijn gesprek waar ik een goed gevoel aan over heb gehouden. Gisteren heb ik voor het eerst liggen zonnen op het dak en 's avonds aten Daphne en ik zelfgemaakte pizza @ Giedo's place. En natuurlijk hebben we ook voetbal gekeken. Het prachtige doelpunt van Van Persie moest ik missen, want juist op dat moment besloot ik om naar het toilet te gaan. Vandaag ga ik denk ik nog maar eens lekker zonnen en genieten van mijn papa's barbecuekunsten. Fijne dag!

Volg me @denisekoopmans.


Zomer, 2013. ✗ Sunday bananapancakes! Heel goed gelukt. ✗ Een van mijn favoriete foto's van afgelopen zomer in Sirmione.


Mijn feedbackformulier. ✗ Ik lust nu ook asperges. Eerst lustte ik die niet. ✗ Power na GRIT Strength!


Zomer, 2012. ✗ Thee halen, omdat ik weer met de trein en bust reisde die dag. ✗ Accessoires in zomerse kleurtjes, i love that.


Heerlijk ontbijt. ✗ Is it Katniss? No it's me! De Ardennen in mei, afgelopen jaar. ✗ Salad time again.


Messy morning hair. ✗ OOTD. ✗ FOTD.


Giedo's pizza. Heer-lijk. Met courgette, ui, ananas, ham, tomatensaus en tomaatjes. ✗

14 opmerkingen:

  1. Leuke fotos! Wat fijn dat je zo goede feedback hebt gekregen! :D
    xx
    The Stylish Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt leuk om te lezen, want jij doet wat ik graag wil doen na de zomer (PABO, als ik m'n diploma haal in ieder geval!). Verder heel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke foto's weer! :) Die outfit met het korte broekje is zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ook erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke foto's! Fijn dat het zo goed gaat met lesgeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's! Die banana pancakes zien er zooo heerlijk uit ^^
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nagellak draag je op die accessoire foto, welke is dat?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hi Denise, leuke foto's! hoe maak je die salade?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is gewoon gemengde sla met wat koude, gekookte aardappelstukjes, kipfilet, tomaatjes, komkommer en een dressing van azijn/mosterd/olie/basterdsuiker.

      Verwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.