zaterdag 29 maart 2014

Fotoshoot

Hier zijn ze dan, de foto's van de fotoshoot van twee zaterdagen geleden. Ik vind het resultaat wel erg gaaf geworden! De foto's zijn gemaakt door Marit van Voorst en de styling is gedaan door Jonathan Jonkman. Sommigen van jullie zullen de foto's al wel voorbij hebben zien komen op Instagram. 't Is weer lekker weekend en er staan leuke dingen op de planning. Ik ga straks met Huy naar Burgers Zoo. Echt leuk, want ik ben al jaren niet meer in een dierentuin geweest, gezellig! En 's avonds viert m'n vriendinnetje Daphne haar verjaardag en gaan Giedo en ik daarheen. Als het goed is gaan we dan ook nog uit. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben. Wat doen jullie vandaag?

Shakira - 23 (luister)

36 opmerkingen:

  1. wauw wat een gave foto's! De styling is echt mooi. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt geweldige foto's!
    Dat shortje is zo leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh de foto's zijn supergaaf geworden! Ik had er ook al wat op Instagram gezien en het zag er echt leuk uit. :) Ik ga vandaag een beetje uitrusten want ik ben net 5 dagen naar Dublin geweest. Fijn weekend! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere en mooie foto's:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh ze zijn zo gaaf!
    fijn weekend meis.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele toffe foto's! Dat klinkt als een leuk weekend, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's zeg! Ziet er heel goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaauw, wat een gave foto´s zeg, ik vind dat die ´stoere´ look je ook erg goed staat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super vette foto's! Zoals ik al zei op instagram: Als ik eens een model nodig heb weet ik bij wie ik moet zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een onwijs toffe foto's, je staat er mooi op! X

    www.laceandpearlsbyroos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw meid, wat een geweldige foto's. Je staat er zo goed op (vooral de tweede!). Dat heeft ze heel goed gedaan :) Ook de locatie is tof.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW echt super super gave foto's! Net alsof het voor een tijdschrift is! Echt heel leuk, fijn weekend Denise!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! vooral die eerste foto is hele gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn de foto's mooi geworden! Superleuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Foto's zijn heel gaaf geworden! Ik heb lekker een rustig weekend zonder plannen :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, de foto's zijn echt SUPER gaaf geworden!! Kan je trots op zijn (((:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeel gaaf! Je bent echt heel goed als model, vooral die tweede foto vind ik gaaf. Kan zo in een tijdschrift! Jij ook nog een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heeeeeeeel gaaf! Ze kunnen zo in een tijdschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vette foto's! Zo uit een tijdschrift :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw hele gave foto's jij bent echt een voorbeeld naar hoe slank ik wil worden! haha
    thanks voor je reactie op mijn blog! liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg gaaf zijn deze foto's! Ik vind vooral de derde zo tof gedaan, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg gaaf geworden. Vooral met je haren in de lucht vind ik super gaaf. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.