donderdag 25 april 2013

25 april

Ik wist helemaal niet dat het zulk lekker weer was vandaag, tot ik een half uurtje geleden voor 't eerst buitenkwam. Dat heb je als je een hele dag lesgeeft. Ik denk dat ik straks nog héél even met een boek op het dak ga zitten. Mijn geliefde dak, een van de fijnste plekjes die er is (als het warm is!). Het is nu ook heerlijk om hard te lopen of te skaten. Gisterochtend trok ik de skates alweer voor de derde keer aan. Ik vind het toch best leuk om een half uurtje te doen. Morgen vieren 1,3 miljoen kinderen de Koningsspelen op school. En wij doen er ook aan mee. 's Ochtends is er een ontbijt en 's middags zijn er spelletjes. Ik hoop dat het een leuke dag wordt!

30 opmerkingen:

  1. Haha je maakt me enthousiast om ook te gaan skaten, ik denk dat ik ze ook maar eens aantrek!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging van de week ook alweer skeeleren, heerlijk met dit weer! En goed bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat is echt lang geleden dat ik op skates stond:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk t-shirt en alvast veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Je galaxy shirt is echt heel mooi. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad echt super mooi weer! Je outfit is echt leuk :) ik ben verliefd op je topje. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke foto's!

    En veel plezier & succes morgen! ;)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk shirtje! Het is inderdaad mooie weer, alleen de zon schijnt hier helaas niet :(

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het weer is heerlijk! Alleen is hier de zon wel weg vandaag. Skeleren is echt leuk! Helaas heeft mijn moeder mijne weg gedaan. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuk shirtje! en skaten is echt een fijne workout x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk weer he :) leuke outfit en skeeleren is ook leuk. Maar oeh ik moet toch één dingetje zeggen: doe echt scheenbeschermers aan! Zo'n drie jaar terug ben ik echt heel hard gevallen met de skeelers in de zomer en als gevolg drie weken steunverband, amper kunnen lopen (en toen we door de halve finale in het wk waren kon ik niet mee springen met de rest) en ik heb ook nog een lelijk litteken op mijn knie waar ik de rest van mijn leven aan vast zit. Haha sorry voor het hele verhaal, je shirtje staat je wel echt super goed. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt leuk en gezellig! Je skate outfit is leuk! Lekker sportief en toch stylish :) XO

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk shirt! Alweer prachtige foto's! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk shirtje. En de eerste foto is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk shirtje heb je aan! En veel plezier morgen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was inderdaad echt heerlijk weer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je shirt is heel erg mooi! En ik hou van dit mooie weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je shirtje is zo leuk! Het was vandaag echt heerlijk weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker he! De laatste keer dat ik op skates ben gaan staan, viel ik gelijk toen ik de deur uit was. Nu heb ik een beetje een afweer naar skaten. Ookal vind ik het heel leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat shirt! Veel te awesome :O

    En ik weet niet of je aan tags doet, maar anders tag ik je bij deze haha
    http://www.felidaely.blogspot.nl/2013/04/tag-tien-dingen-die-ik-recent-gegoogled.html

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk shirtje en shortje! Veel plezier morgen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik moet ook eens gaan skeeleren, is best leuk namelijk! Leuke outfit. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk weer! Ik ga vanaf komende week ook weer skeeleren met een vriendin, heb er super veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat shirtje is echt heel mooi! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het was gisteren inderdaad heerlijk weer! Leuk dat je ging skeeleren, ik moet dat ook maar weer eens gaan doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf shirt! Heel veel plezier met de Koningsspelen, ik zag vandaag al wat oranje geklede kindjes door de regen rennen. Jammer van het weer, daar wordt het meteen minder leuk van :(

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je shirtje is erg mooi. Leuke foto's. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke outfit! Wat een leuk shirt!
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke foto's! Dit is ook nog eens een leuke sport outfit haha, tof!

    XX Saskia
    http://formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.