zaterdag 19 januari 2013

Outfit

Echt, alsjeblieft. Mag het héél snel ophouden met vriezen? Ik haat kou. En schaatsen hoef ik ook niet. Ik wilde bijna nog overwegen om buiten outfitfoto's te maken, maar het is -4. 't Mocht ook niet van mijn ouders, hehe. Dus, dan blijft er nog maar een optie over, of eigenlijk twee. Binnen of níét. Binnen dan maar. De foto's zijn dus niet optimaal. Ik heb nog geluk dat mijn vader de overloop net wit heeft geschilderd, wat het iets lichter maakt. Anyways. Vanavond moet ik nog eventjes werken en daarna ga ik nog met vrienden uit. Leuheuk. Daarnet heb ik nog geskyped met Daphne vanuit Nieuw Zeeland. Ik mis haar wel.. en voorlopig komt ze nog niet terug. Binnenkort gaat ze weer terug naar Australië. Bij mij is het leven iets minder avontuurlijk. Shit happens.

Blouse, vest - Primark, tregging - ORRO, oorbellen, ketting, ringen - H&M

37 opmerkingen:

  1. Ah niets mis met binnenfoto's joh, kan me goed voorstellen dat je niet echt zin had om buiten in de koud foto's te maken! Ik vind het juist heerlijk nu buiten, zo mooi die sneeuw!
    Je ziet er weer leuk uit, tof dat je nagels matchen met je ketting. En veel plezier met uitgaan vanavond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't zijn nog steeds hele leuke foto's hoor =D Die broek zit je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit en alsnog zeker geen verkeerde foto's :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke achtergrond hoor! Zoals als altijd zijn je foto's weer zo mooi! En heel leuke outfit!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je foto's heel mooi! En wat een leuke outfit ook zeg :-)
    Heel veel plezier vanavond!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het past echt perfect bij elkaar! Vooral die nagellak met die ketting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Vooral de kleur van de broek is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb precies hetzelfde probleem, buiten is het veel te koud! Mooie outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto's. Die kleur van je nagellak matcht echt heel goed! Die kleur broek vind ik ook heel gaaf met die studs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad superkoud buiten! Ik houd er ook totaaal niet van! Je outfit is leuk! Supermooi met dat neon geel! Welk nagellakje draag je? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke outfit! Leuk gecombineerd ook

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb vandaag wel buiten outfitfoto's gemaakt, maar het was behoorlijk koud.!
    leuke outfit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, die nagellak gematched bij je 'details'! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die kleur van de nagellak is echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke outfit en prachtige foto's. Mooi gematcht met nagels/sieraden! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gave outfit! heel leuk die nagels met die ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kou is irritant hè? Ik vind het aan de andere kant juist wel mooi om nu foto's te maken, het heeft wel iets. ^^ Die broek staat je trouwens echt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach binnen zijn ze toch ook prima ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit en mooie broek! Ik ga vanmiddag toch een gokje wagen buiten. Het zou helemaal geweldig zijn als het sneeuwt, geeft wel iets extra's aan de foto's ;D
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de foto's juist wel wat hebben! Leuke overloop hebben jullie :)
    En als altijd, leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gewoon warm aan kleden! Lekker veel laagjes! Maar binnen foto's maken kan ook best, is juist wel eens leuk. Leuke broek heb je ook aan!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de foto's nog best goed gelukt hoor! Van mij mag het ook wel lente worden, ik hou ook niet van de kou en het schaatsen, haha :) Ik vind je outfit heel erg mooi, en leuk dat je je nagels weer hebt aangepast aan je oorbellen (of andersom, haha)!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De foto's zijn goed gelukt binnen! Je outfit is ook heel erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie outfit en de nagellak matcht heel mooi met je ketting en oorbellen!
    & buiten is het inderdaad heel koud en momenteel is het hier nu aan het sneeuwen, ugh nog meer sneeuw..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke outfit! Die ketting is echt schattig :) En het is echt niet normaal koud buiten, als we nu outfit foto's zouden maken zonder jas dan zijn we binnen een dag ziek.... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke outfit!! En een ontzettend leuke blog. Lijkt het je leuk om elkaar te volgen? ik volg jou vanaf nu in ieder geval. Ik ben nog maar net begonnen, maar misschien kun je een kijkje nemen op de mijne:)
    XXX http://cookiemademoiselle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke outfit! De details bij je broekzak zijn erg gaaf!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke outfit! Vind die neon details heel leuk!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw mooie outfit! mooie details ook. jouw haar is trouwens echt lang geworden! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke foto's :)
    De neon nagellak vind ik echt geweldig!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind je blog echt heel erg tof! Super leuke outfit ook dit :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.