vrijdag 30 november 2012

30 november

Wat een drukke, maar leuke dag had ik vandaag in de klas. De ochtend begon met een mini-musical door kinderen uit groep 8. De kinderen in de klas gingen ineens mopperen nadat ze van de pieten pepernoten hadden gekregen. Ik heb daar veel foto's van gemaakt, wat mij erg in dank af werd genomen, haha. 's Middags hadden we de hele middag een knutselmiddag. Er waren wel twaalf verschillende werkjes te doen, verdeeld over 6 groepen. Ik deed ook twee knutsels in mijn klas. Gelukkig kreeg ik hulp van twee moeders, anders had ik het nooit gered. Het was heel gezellig en de kinderen hebben superleuke dingen gemaakt. Hieronder een impressie.

18 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Krijg alweer ideetjes voor mijn eigen stageklas! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een ontzettend leuke foto's! Wat een mooie creaties allemaal! Je hebt creatieve leerlingen, hihi ♡
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit, zo te zien heb je plezier in je stage/werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's jufrouw denise! hihi,
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo juf Denise. Jij lijkt mij zó ene leuke juf hè?! Heel aardig en sweet en aaaaah, ik wil jou al juf. :(
    Breng me terug naar de basisschool. Het klinkt allemaal zo leuk. En de foto's zijn ook heel erg tof, volgens mij ben jij ook echt een hele leuke juf, haha. Ik vind jou er helemaal het type voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben ze leuke dingen gemaakt zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er gezellig uit zeg! Lijkt me heerlijk om met al die kinderen lekker te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk die sinterklaasknutsels! Dat weet ik nog wel van de basisschool. Lief ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe je pabo dan? Ik wil dat ook HEEL graag doen! Wat vind je er van? Is het moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zit al in het laatste jaar! Het is heel leuk! En moeilijk.. eigenlijk wel ja. Je moet er wel veel voor doen. Sowieso wordt het steeds strenger, je moet eerst een taaltoets, rekentoets, geschiedenistoets en aardrijkskundetoets doen geloof ik! Maar als je ervoor gaat, dan lukt het wel :).

      Verwijderen
  10. Ze hebben echt hele leuke dingen gemaakt! :) Altijd fijn, die hulp van de moeders. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha wat leuk! Ziet er heel gezellig uit. (: Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Vroeger vond ik dat echt helemaal geweldig, al dat knutselen met sinterklaas (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.