maandag 2 juli 2012

Do, did, done

Vandaag was de op een na laatste keer dat ik naar school moest. Ik had een gesprek met een leerkracht en twee medestudenten over ons onderzoek. Mijn paper over cyberpesten was goedgekeurd en het gesprek ging ook prima. Ik weet dat ik het gehaald heb en vanmiddag krijg ik ook mijn beoordeling te weten. Ik ben ook nog even bezig geweest met mijn verslag en ik ga het morgen afkrijgen..! Gisteren heb ik al een to do-lijstje gemaakt voor de vakantie. Ik kan al twee dingen wegstrepen: alle schoolpapieren van dit jaar uitzoeken/weggooien en een kalanchoë kopen voor mijn kamer. Hoe schattig is ie!


26 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plantje! En handig zo'n To Do list, ga ik denk ik ook eens maken haha. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave to do list, heel netjes en mooi gedaan joh. Het plantje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel slim, zo'n to do list! Moet er ook één maken! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, lekker vrolijk met die blauwe muur :). X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow, wat heb jij een mooi handschrift!! Echt jaloers op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik maak ook altijd to do lijstjes maar het probleem is dat ik me er nooit aan houd..
    Je hebt de jouwe trouwens wel echt heel mooi gemaakt, mooi handschrift ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie to do list! Dat is zó handig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig zo'n to do list! misschien wel handig voor als ik over twee weken op vakantie ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw to-do list is echt netjes, haha. Mijne is altijd een rijtje slordig geschreven steek woorden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb jij een mooi handschrift, ben echt jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We staan op Girlscene he! Wat een negatieve reacties, poe poe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu de vakantie begonnen is ben ik ook bezig met het afstrepen van mijn in-mijn-hoofd-to-do-lijstje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik moet ook altijd lijsten maken,
    ik vergeet werkelijk alles!

    met als enige probleem dat ik vergeet waar ik mijn lijst heb gelaten natuurlijk T.T

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha je hebt inderdaad echt een mooie handschrift! En mooie foto's :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo een to do list, mooi handschrift heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je schrijft supermooi! En wat lekker dat je klaar bent met school! ik zag je outfit met dat witte blazertje op girlscene staan, superleuk:)
    \xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat 'n leuk plantje!
    Een to-do lijstje moet ik ook nog eens opstellen voor deze zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow..je hebt echt een prachtig handschrift, jaloers!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, je hebt echt een mooi handschrift! Handig, zo'n to do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie foto's, gemaakt met je nieuwe camera? hahah!
    Ik heb ook een to-do lijst, echt leuk om dat zo bij te houden :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauwie, je handschrift!
    Een to do list, dat is zo handig!
    Geniet van je zomer x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat fijn dat je nu alleen nog maar je beoordeling hoeft. Lekker gevoel is dat :)
    Zo'n to-dolijstje moet ik ook maar eens maken.. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je handschrift.. Wauw, gorgeous! Echt handig zo'n to do lijstje verder. Mijn vakantie is vandaag begonnen (ondanks dat ik vrijdag de boeken moet inleveren). Dat werd dus ook tijd om een fijne to-do list te maken, hihi! Enne, wat fijn dat jij nu ook echt vakantie hebt. Heerlijk gevoel is dat toch! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, je handschrift is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.