woensdag 28 september 2011

YEAH!

Aaaaaaaaaaaah, ik heb vandaag mijn theorie-examen gehaald! Yes, yes, yes. Ik had het eigenlijk niet verwacht, want ik ging bijhouden hoeveel ik dacht dat ik fout zou hebben bij het tweede deel. En er waren ook nog eens heel veel mensen gezakt. Maar toen me werd verteld dat ik was geslaagd zei ik: Oh mijn god. Haha! Ik ben héél erg blij natuurlijk, en ook wel trots (en mijn ouders ook). Ben ik daar ook weer vanaf! Daarna ben ik gewoon nog naar school gegaan en heb ik weer eens bij Lisa gegeten. Dit keer geen pannenkoeken of patat, maar kipschnitzel met aardappeltjes en mozarella met tomaat, lekkerrr. KUSJES.

39 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ik ben blij dat ik hem al in 2008 heb gehaald, hihi. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dankjewel voor je lieve reactie, Denise! Dat doet me goed. :D

    Heeeeel erg gefeliciteerd ! Heel knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd :)!
    xx
    www.adorebeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah geweldig, gefeliciteerd!
    En wat heb je trouwens weer een prachtige banner gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd :D
    En die nieuwe banner is echt prachtig ;o

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd! Mooie foto's alle post's hieronder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GEFELICITEEEEERD (: ooh dat klinkt als een lekker maaltijd x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed van je zeg!
    gefeliciteerd lief!

    New outfitpost - New favourite dress
    www.mirfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Denise, ik hoopte al voor je dat je het zou halen, gefeliciteerd !xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! En met welk programma maak je eigenlijk altijd je headers? Want jou headers zien er echt altijd super leuk uit.
    XX Noëlla
    www.livelifeliveblond.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeeeerd meid!

    &:

    Ik wou je even iets laten weten;
    http://liefske.blogspot.com/2011/09/ik-heb-zojuist-mijn-naam-veranderd.html

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.