vrijdag 11 maart 2011

Craziness

Pfoeh, wat een dagje weer. Het laatste uur hadden we muziek en ik was er eigenlijk wel klaar mee. We hupsen echt letterlijk in het rond en ik maak er altijd een lolletje van. We moesten ook met sjaaltjes dansen op muziek, zie je het voor je? Op een gegeven moment ben ik toen de leraar weg was voor de klas gaan staan, om de klas zogenaamd te begeleiden op de muziek, hahaha. Maar nu is het weekend. Ik moet zaterdag t/m woensdag veel leren en verslagen afmaken. Donderdag en vrijdag heb ik een toets en presentatie. Verder ga ik wel uit morgen en daar heb ik zin in! Enjoy your weekend. xx

24 opmerkingen:

  1. hahaha, ik ken dat! vorig jaar had ik ook muziek, maar ik was nóóit serieus, maakte er ook een grote dolboel van! hihi, je outfit van vandaag is erg leuk! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ja, ik heb ook nog veel zomerschoenen over van vorig jaar. Maar een meisje kan toch nooit teveel schoenen hebben :D? Met sjaaltjes op muziek dansen, klinkt ehm leuk x)! Gelukkig is het weekend, en mooie outfit alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeeeh wat een leuke outfit!
    hahaha dat klinkt hilarisch dat van muziek xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met alle verslagen en toetsen :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Vooral je rokje vind ik leuk! Waar komt die vandaan? :) Ik zoek ook al zoiets, hihi.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, lijkt me een hele grappige muziekles! En leuke outfit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk rokje en schoenen :) Veel plezier met uitgaan en you too, enjoy your weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit!
    bij ons gaat muziek er ook altijd zo aan toe haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit! en ik wou dat wij nog muziekles hadden, haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke foto
    & succes met je toets en verslagen en presentatie! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha dat klinkt als een hele gezellige les!
    Nice pic.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. klinkt best hilarisch je muziekles haha. veel plezier met het uitgaan en succes met al je schooldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, mijn muziekles was ook altijd zo! Jammer dat ik nu geen muziek meer heb. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your blog is so nice ! I love it :)

    Now following !

    xxx
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige foto!
    ik heb geen muziek les meer =(
    Ja inspiratieboekjes zijn echt geweldig om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw. mooie outfit! <'3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha wat een les! Moet kunnen wat lol tussen door, was het uitgaan nog leuk?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.