woensdag 22 december 2010

Blogged here

Dankjewel voor de leuke reacties op de vorige post! Ik moet zeggen dat ik de laatste dagen niet heel veel uitvoer. Soms doe ik tussendoor even iets voor school, maar daar ben ik gauw klaar mee. Ik heb wel wat leuke boeken liggen. Op dit moment lees ik Vals van Mel Wallis de Vries. Ik was ook begonnen in het boek Fallen. Best een apart boek, dus ik weet nog niet of ik hem uitlees. Weet iemand of ie leuker wordt? Misschien is het een goed idee dat ik vanavond ga sporten. Dan doe ik nog iets nuttigs. Doen jullie ook zo weinig? Hihi.

24 opmerkingen:

  1. Ik heb helaas nog geen vakantie :P maar het is ha goed om niets te doen haha, gewoon lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow superleuke foto's,
    mooie kamer vanaf hier haha :)
    &Hm ik doe nog best veel voor de vakantie haha,
    teveel voor school helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik voer ook helemaal niks uit. Ik spreek wel veel af met vriendinnen, maar of je dat nou inspanning kan noemen x) .. Wat leuk, al die kaarten enz op je muur geplakt :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed opgeruimd, als je bij mij kijkt zie je wel wat meer rommel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alweer mooie foto's meissie :P

    vooral die potjes zijn leuk (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ik hou van je muurkleur haha.
    x bustierdress.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha komt me bekend voor
    ik doe echt níks zinnigs, terwijl ik dat wel zou moeten doen ^^

    ik vind je kamer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooooi en netjes ! ♥ Ik zal maar geen foto maken van mijn bureau haha..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe niet echt veel nee, alleen geschaatst op natuurijs..
    ik ben trouwens echt jaloers op je bureau! hij is altijd zo lekker opgeruimd! wou dat die van mij dat ook was...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja klopt, die leraren zijn gewoon raar
    net is niet heel moeilijk hoor, je moet gewoon een aantal codes uit je hoofd leren en dan lukt het wel
    ik dacht eerst ook dat ik het niet zou kunnen, dus wel c:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie werkplek! Lekker rustig (:
    Het boek Fallen heb ik nog op m'n wishlist staan, leek me wel een leuk boek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ah tof,
    nog maar 9 tot mijn give-away!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jou foto's zijn echt heel mooi! <3 en het boek 'vals' van mel wallis de vries is in ieder geval wél leuk, dat andere boek ken ik niet, haha! (;
    super leuke blog, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hier zit er ook een die helemaal niks uitvoert, haha! ik heb dat boek; vals ook een keer gelezen; is een erg goed boek! veel succes met sporten X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die boeken van Mel Wallis de Vries zijn echt zo goed! Ik heb ze allemaal gelezen een echte aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oeh, gave kamer. ik doe ook niet echt iets in de vakantie, haha. gewoon afspreken met vrienden enzo, meer eigenlijk niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, leuke kamer en leuke foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.