zondag 7 november 2010

Come on, come on!

Mijn dag is zooo spannend! Hehe, niet dus. Mijn kamer was alweer een rommel, dus ik ging opruimen én schoonmaken. Mijn vader heeft een nieuwe lamp opgehangen. Als je hem aandoet schijnen er bloemen doorheen. Verder doe ik echt niets. En ik doe al helemaal niets voor school. Vanavond gaan we mosselen eten met mijn oma. Nou, mij niet gezien. Ik vind ze echt niet te eten. Doe mij maar de taart van straks. Verder wordt mijn zusje een beetje gek van me, omdat ik telkens hetzelfde nummer van Rihanna draai. I'm addicted! Ik krijg zin om te dansen..


Rihanna - S&M

24 opmerkingen:

  1. hahah is dit je kamer?
    vet gaaf man ! <3 nouja, succes met mosselen eten! ik hou ze niet binnen :x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i can't understand the post but i really like the photo!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto!! Ik vind dat konijntje ook heel erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow je kamer ziet er echt superleuk uit!
    Mooie foto ook!
    &Hihi mosselen, eerst vond ik ze vet lekker maar nu ook niet meer zo XD

    Haha leuk is dat he, als je zo erg verslaafd bent aan een nummer?
    Je wil gaan dansen? Ik zeg: Gewoon doen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaaaauw ik ben echt verliefd op die foto zeg wat mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en orginele foto! :)
    Ik kende het liedje van Rihanna nog niet maar ik denk dat je me ook addicted hebt gemaakt ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik hoop dat je je mosselen naar binnen hebt kunnen werken. Ik doe het je in ieder geval niet na! Superleuke foto trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha..

    mijn kamer is ook altijd een troep, en ik lus egt ook nie mosselen. Goore glibberige dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hehe, ik wens je voor straks veel succes xd
    en leuke foto! ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Herkenbaar! Ik heb ook zo'n heerlijke nuttige dag gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prahtige foto <3
    En je header, heb je die ook net verandert?
    Super mooi!
    Iew, mosselen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauww die foto is gaaaf zeg, en je header ook. super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een geweldige foto!!♥ ook mooi verwerkt in je header, hihi! mosselen haha, niet mijn favo food

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie foto! en bah mosselen haha
    ik volg je!
    biggg kisss

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die foto is echt super leuk ! En ik vind je blog ook echt super..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie foto en erg leuke kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.