woensdag 8 september 2010

Relax

Mijn ochtend begon met een kop koffie en het doorbladeren van het Ikeaboek, haha. Daardoor bedacht ik me dat ik mijn kamer ook wel weer eens kon opruimen. Ik heb heel veel spullen opgeruimd. Ik heb van sommige dingen gewoon te veel! Ik bewaar het in dozen op zolder, zodat ik er nog wel bijkan. Ik heb tientallen pagina's bekeken op flickr en ondertussen luisterde ik het nieuwe nummer van Rihanna. Gisteren kreeg ik van een klasgenoot het boek 'Ik stond laatst voor een poppenkraam' mee om te lenen. Het is een mooi boek, ik ben nu heel benieuwd naar 'Echte mannen eten geen kaas', want dat is van haar dochter. Ik hoef nog maar iets van dertig bladzijden en dan is het uit. Straks ga ik naar de sportschool. Eerst zumba en dan fitnessen!


Rihanna - Only girl

11 opmerkingen:

  1. Oh weer een nieuwe header, zo mooi!!
    en leuke foto xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boek 'ik stond laast voor een poppenkraam' heb ik ook gelezen! Zooó mooi =)
    leuke foto! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto, je kamer ziet er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken je probleem! Ik heb ook echt teveel spullen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaa ik heb vandaag ook de hele ikea gids doorgebladerd =D ik moet mijn kamer ook weer een beetje opruimen eigenlijk haha misschien wat voor morgen :P

    Lots of love, Lisette
    sweetlisette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat herken heb pas ook mijn kamer met een vriedin opgeruimd en mij spullen die ik niet weg wil doen maar ook niet los in mijn kamer in dozen gedaan!
    veel plezier met sporten:D
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb 'echte mannen eten geen kaas', ik vind het opzich een mooi boek maar toen ik op televisie hoorde dat het misschien allemaal verzonnen is voelde ik me toch wel zuur.. Ook heb ik Bindi, deel 2 van Maria zelf. Dat boek heb ik nog niet uitgelezen, maar is ook niet zo interessant. Liefs Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your world, is so DELICATO... can i add your blog to the links of my www.giocodidonne.blogspot.com ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan jij mooie foto's maken!
    Welke flickr is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ anotherstory: ik geloof dat dat deze was: http://www.flickr.com/photos/decor8

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.