zondag 29 augustus 2010

Jeans/tights?

Het is alweer zondag, de allerlaatste dag van de vakantie. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant is het misschien ook wel weer goed dat school begint. In ieder geval heb ik een fijne vakantie gehad, Italië was natuurlijk superleuk. Afgelopen vrijdag ben ik nog met een vriendin naar La Vie geweest. Ik ben bij haar blijven slapen en de volgende dag moest ik alweer vroeg werken. Ik had zelfs uren van iemand anders overgenomen. Ik heb dus maar vier uur geslapen en bijna tien uur gewerkt! Vandaag doe ik niet zo veel. Mijn broertje wilde graag pokeren, dus mijn zusje en ik deden mee. En op de dag voordat je weer naar school moet, ga je natuurlijk bedenken wat je aantrekt. Ik ben er bijna zeker van dat ik mijn nieuwe jurkje en wedges aandoe, met zwarte panty. Wat vinden jullie?

32 opmerkingen:

  1. waauw your dress is amazing!
    ik vind je first day on school look geweldig (:
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou de rechter outfit doen! Erg leuk sowieso :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zeg panty's ja! maar de jeans is ook leuk, als het wat kouder is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met die zwarte panty staat het echt super! Je wedges zijn zo leuk.

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het niet te koud/nat is, de outfit met de panty :V

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind links leuker voor school !
    Leuke blog trouwens !
    Wij gaan je volgen.
    Kom je ook eens bij ons kijken?

    XoXo

    http://jjdiaryblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allebei leuk! Ff het weer afwachten, misschien ook leuk een grijze panty?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, moet je morgen alweer naar school? Ik zou zeker voor de panty's gaan, ben niet zo voor een kleedje op een broek :p xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ligt aan het weer... Aangezien ze 80% kans regen hebben voorspelt zou ik voor de jeans gaan, maar de panty staat ook erg leuk! Weet je wat? Je hebt toch genoeg gevoel voor mode en stijl, kies zelf maar ;-)
    Morgen afrijden!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woow super leuk gedaan!
    vind die 2 e het mooiste!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou met panty's doen, dat maakt het wat meer een geheel :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja i love hun <3
    ik wil echt dat ze naar nl komen voor een concert!

    Oeee nice outfits, ik zou gaan voor de broek want de laatste tijd is het een beetje koud.. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk jurkje :) ! Ik vind hem met de panty het mooiste, succes morgen op je eerste schooldag :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oeh, dat word moeilijk kiezen.
    aan mij heb je niks.
    ik weet zelf ook helemaal geen raad.
    i love both of your outfits!
    have fun tomorrow.
    love's laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind de jeans leuker voor naar school!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en welke heb je gekozen ik vind beide erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. de rechtse ^_^ ik vind dat daar de schoenen beter uitkomen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de panty zou ik doen ! staat super leuk !
    x.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. DANKJEWEEEEEEL! [L]
    Ik ga nu naar het gemeente huis om 'm aan te vragen hihi!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tights ... For sure!! Love it with the dress and the H&M wegdes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Panty!
    Die schoenen zijn echt geweldig. <333

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik heb eens even al je berichtjes gelezen en ik moet echt zeggen dat je zo'n super leuke en vooral mooie blog hebt! (:
    ik heb een vraagje: hoe kan je twee foto's tot een foto maken, zoals je bij deze foto gedaan hebt? als je dat wil vertellen tenminste (;
    succes met je blog!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.