donderdag 5 augustus 2010

Give me the keys

Vanmiddag ben ik met mijn moeder naar Lelystad geweest. We gingen weer naar de kringloop van de mevrouw met het suikerspinkapsel. Ik heb een poster, oude foto's en sleutels gekocht. Daarna gingen we ook nog even de stad in. Ik wil heel graag de grijze suede wedges van de H&M, maar die hadden ze natuurlijk weer niet. Ik weet nog niet of ik ze ga bestellen, want ik vind het wel fijn als ik iets eerst kan passen voordat ik het koop. En met schoenen is het helemaal moeilijk.. Maar goed, ik wilde nog een zwarte legging en dat kon ik natuurlijk wél kopen. Dus ik ben wel tevreden!


Katy Perry - Teenage dream

15 opmerkingen:

  1. I love the keys Ö I want one like that and make a neckless from it ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items!! En inderdaad leuk om een ketting te maken met een sleutel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotos!
    En ik ga dit weekend ook naar een soort kringloop winkeltje!
    Mm, hoe bewaar jij eigenlijk al je spulletjes?
    Ik heb nog niet zoveel spullen, maar ik kan ze nu al niet meer kwijt!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE your photos,so vintage and lovely♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk!
    ben echt fan van dat liedje!!!!
    x amber

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk. De foto's zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen van je schoenen! Maar als je besteld kan je ze altijd nog terug sturen. Je foto's zijn leuk lekker vintage zo als meestal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great photo's!
    Hoe was je vakantie? Mijne was super, ben net 3 dagen terug!

    Bedankt voor je lieve reactie, ik moet de mijne weer inhalen [L]

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou me echt afvragen waar die sleutels bijhoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die sleutels zijn zo mooi. Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.