maandag 10 mei 2010

Mmm..

Hoi! Vanochtend gingen mijn zusje en ik naar de supermarkt, want we wilden appelflappen maken. Het is lekker makkelijk te maken en ook leuk om te doen! Ze zijn goed gelukt :D. Daarnet ben ik naar de kringloop gegaan, om te kijken voor een prikbord. Ik wil namelijk al een tijdje een soort inspiratiebord maken. Ik hoop dat het mooi gaat worden. Ik heb ook fotolijstjes gekocht, een blikje en een spiegeltje. Alles bij elkaar hoefde ik maar € 1,30 te betalen. In de lijstjes heb ik plaatjes gedaan uit ELLE, Cosmogirl en AvantGarde. Ik heb nu nogal trek, dus het is tijd voor een appelflappie. Klik hier voor een foto. En oooh ja, ik heb een nieuwe layout, maar dat was je vast al wel opgevallen. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!


Livvi Franc - Automatik

27 opmerkingen:

  1. loooove your new layout! en ook leuke foto's! bij de kringloop kun je soms nog wel leuke dingen scoren, haha! ;a
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto van die Appelflappen haha ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!
    & die fotolijstjes zijn leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaah die blikjes zijn echt geweldig!
    Ik wou dat hier zo'n winkel was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt hele leuke foto's.
    moest je niet naar school dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fotolijstjes zijn geweldig! Echt superleuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan met die fotolijstjes en zelfgemaakte appelflappen zijn écht heerlijk! En mooie outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, dat is vet gaaf <3
    maar ik weet niet voor wie ik ben, dat verschilt nogal per aflevering. dan vindt ik die weer leuk & dan heeft die veer hele mooie foto's

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg leuke foto's en appelflappen zijn altijd leuk om te maken en natuurlijk ook heerlijk om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke nieuwe layout zeg! & leuk hoe je die foto's zo hebt gedaan.

    & leuke outfit! Je kan dat denim op denim echt goed combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je layout is echt leuk geworden! ook je header echt mooooi. haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oe erg leuk!! :D
    en appelflappen yammieee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je berichtje! Ik kom nu net voor het eerstop je blog en wat schrijf je leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan met de lijstjes ! En ik vind je outfit erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nice jacket!

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super aankopen! + je header en nieuwe profielfoto zijn echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw, leuke foto's + outfit! Ik ben verliefd op je tas! :$

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou van kringloopwinkels, je lijstjes en blikjes zijn echt leuk!

    ♥ agirlcandream-myrthe.blogspot.com ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke fotolijstjes! En lekker appelflappen! Ik ga vrijdag een appeltaart bakken :) (voor mijn verjaardag, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ahw dankje voor je reactie!
    ik ben ook echt verliefd op mijn schoenen <3

    leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgensmij heb ik nu alle blogs weer ingehaald qua reacties haha =P
    Mooie foto's!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, jou foto's zijn echt zo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.