woensdag 3 maart 2010

Hello ladies! Maandag had ik mijn eerste stagedag in groep 3. Het is maar een groep van acht kinderen, maar over twee weken moeten groep 3 en 4 worden samengevoegd, dus dan krijg ik toch nog een grote groep. Mijn mentor heeft me al heel veel verteld over de methodes en de kinderen in de groep, dus ik weet al best veel. Vandaag begon de dag met mentorles. We gingen opnames kijken van de ouderavond, en ik was heel erg zenuwachtig, omdat ik er op de film iets had uitgeflapt over een klasgenoot. Heel veel wisten ervan en ze zaten allemaal lachend naar me te kijken. Gelukkig was de les net op tijd voorbij en kregen we het niet meer te zien. Toen ik vanmiddag thuiskwam, vond mijn moeder dat ik dingen uit mijn kamer weg moest doen. Ik had te veel spullen volgens haar. Dus ik heb maar wat spullen weggedaan en het oogt inderdaad wat rustiger. Less is more! Kus.


Keri Hilson - I like

4 opmerkingen:

  1. hihi echt leuk groep 3! je hebt echt leuke dingen, wat zijn eigenlijk jouw favo winkels?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto!
    Groep 3 lijkt me ook wel leuk om stage te lopen, dan leren ze net lezen en schrijven, toch?
    Soms moet je gewoon even wat dingetjes weggooien!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh leuk, groep 3. Superleuke foto. (: En mijn so ging goed, een 8,5. & de presentatie ging ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje, Was heel gezellig :). Oe leuk groep 3 en 4! Succes, ik lees wel hoe het veder gaat ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.