donderdag 3 september 2009

Made some photos

Vandaag was ik vrij. Ik moest een maandkaart halen voor de bus. Echt belachelijk duur, maar gelukkig krijg ik over een maand mijn ov-kaart! Vanmiddag heb ik met mijn moeder mijn kamer opgeruimd en heb ik sommige spullen weggedaan, en er nieuwe voor in de plaats gezet. Morgen krijg ik uitleg over de entreetoetsen voor rekenen en taal. Eigenlijk zou ik graag nog even de stad van Zwolle ingaan, om te kijken voor de zwarte enkellaarsjes. Ik moet ze :(! Dus dat ga ik heel misschien nog doen. Kusje!

10 opmerkingen:

  1. heee, mooie foto's. :) ik heb een vraagje: hoe heb jij dat ingesteld dat je zulke grote foto's op je blog kan zetten? ik moet ze namelijk altijd verkleinen omdat ze er anders nooit helemaal op staan ;p xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij maakt altijd zulke leuke foto's ! ik vind de eerste echt heel erug gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooie foto's
    je hebt ook een leuke blog met hele mooie foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer mooie foto's! Modelletje!
    Waarin bewerk jij je foto's?
    Photoshop of heb je een ander programma?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zwarte enkellaarsjes :3, die had je toch al? ;D hm, ik wil deze winter ook wel graag enkellaarsjes hihi. mooie foto's denise! welk effect is die laatste foto? hij is super!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. enkellaarsjes zijn leuk! :)
    ik zat laatst ook al te zoeken, maar ik zag nergens echt super leuke. Dus volgende keer beter!

    maar idd, wat is dat laatste effect.
    ze foto's zijn echt super!

    kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW! Nice post met hele mooie foto's!

    xxx Patty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij moet later echt een model worden :|!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.